Subject: Kruusi kinnistu mahasõidu kooskõlastus
From: Juho Ader | VUNDAMENDID OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Apr 2025 11:23:32 +0300

Tere

Soovin mahasõidu kooskõlastust Kruusi kinniistule.
Lisasin manusesse kavandatava asukohaskeemi ja projekteerimistingimused kus 
info kõik olemas.

-- 

Juho Ader
Objektijuht <http://https//:vmd.ee>

	M: +372 55 670 617,  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://vmd.ee/> 
vmd.ee

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=61551210231534> 
<https://www.linkedin.com/company/96912359>

Vundamendid OÜ - Reg. Kood 16679717 - KMKR EE102588543 -

Ploomi tn 9, 61506, Elva, Tartu, Estonia

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.